درهم درهم .

درهم

كاخ غرق شده در قلب استانبول فوق العاده است

جاهايي وجود دارند كه با زيبايي خود مسحور و شگفت زده مي شوند كه ناگهان در برابر چشمان كساني كه گويي با جادو به آنها نگاه مي كنند خود را نشان مي دهد و نفس شما را بند مي آورد. آنها همان كساني هستند كه ما را دعوت مي كنند تا از سراسر جهان دور و دراز عبور كنيم تا همه شگفتي هاي متعلق به آنها را كشف كنيم.
با اين حال، همه زيبايي هاي كره زمين، حداقل در نگاه اول، چندان قابل مشاهده نيستند. در واقع برخي هستند كه دقيقاً زير پاي ما زندگي مي كنند، گويي توسط زمين محافظت مي شوند كه ما مانند گنجي گرانبها روي آن قدم مي گذاريم.
و اين در مورد ساختمان فوق العاده اي است كه در قلب استانبول زندگي مي كند. نام آن Yerebatan Sarnici است كه در زبان تركي به معني قصر بلعيده شده است و يكي از خارق‌العاده‌ترين و پربازديدترين بناهاي تاريخي شهر است. بيا با هم بفهميم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۱۷ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)

مهمترين نكته در مورد ايا ايرنه به طور خلاصه

هر كسي كه مشتاق كليساهاي قديمي است، قطعا بازديد از ايا ايرنه را از دست ندهد. ايا ايرنه (به يوناني "كليساي صلح الهي") يك كليساي بيزانسي سابق است و اولين كليساي قسطنطنيه بود. در دوره عثماني از آن به عنوان اسلحه خانه استفاده مي شد، امروزه به موزه تبديل شده و به عنوان سالن كنسرت عمل مي كند. در حياط بزرگ (اولين) بين اياصوفيه و كاخ توپكاپي درست در قلب استانبول واقع شده است.

 


برچسب: استانبول، تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۴:۳۰ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)