درهم درهم .

درهم

دعواي شديد حصين و ساشا سبحاني

ماجرا از آنجا شروع شد كه در لايو يك چهره مشهور كه نزديك به 2 ميليون نفر در اينستاگرام طرفدار دارد صحبت از ساشا سبحاني شد. گويا ساشا سبحاني در لايو هنرمند رپ كشورمان به نام "حصين" حضور داشت و كامنت هايي هم در لايو او ارسال مي كرد.
اما چهره معروف هيچ واكنشي نسبت به او نشان نداد و به قول خودشان كابل را گرفت؛ اين اتفاق ادامه داشت تا اينكه كساني كه در لايو بودند به حصين خبر مي دهند كه ساشا سبحاني در لايو او حضور دارد. در ادامه اين خواننده رپ مجبور مي شود به اين ماجرا واكنش نشان دهد و خطاب به طرفداران خود، اين شخص را يك دزد خطاب مي كند و ... .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۹:۱۰ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)

هي من دن هستم…

به طور خلاصه: من وسواس زيادي به كاوش در جهان، ملاقات با افراد شگفت انگيز (و بزها) و گم شدن تا حد امكان با دوربينم دارم. من بين سال‌هاي 2014 تا 2018 به مدت 1467 روز در جاده بودم و فرصتي براي تغيير حرفه‌ام از رستوران‌ها به گرفتن جهان داشتم و به نوعي همه چيز درست شد…


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۲:۵۴ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)

بيوگرافي امير تتلو

پس از مدت ها برگشتم با يك بيوگرافي جديد و خاص از هنرمند ايراني پر حاشيه يعني امير تتلو

امير تتلو يكي از پرحاشيه ترين خوانندگان ايراني است. او مدتي كه در اينستاگرام خود قعال بود با همه افرادي كه سايت شرط بندي داشته اند بسيار صميمي بود و خود ادعا داشت كه هيچگاه سايت شرط بندي راه نمي اندازد ولي در يك حركت ناگهاني اين هنرمند نيز درگير راه اندازي سايت شرط بندي شد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۸:۱۶ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)

چگونه راديو جوان پول سياه غيرقانوني قمار را به ايالات متحده مخابره مي كند؟

مزمان با گسترش اينترنت در ايران، شاهد افزايش چشمگير جرايم سايبري در اين كشور هستيم. تركيبي از ضعف شبكه بانكي ايران، مديران فاسد، مافيا، شبكه‌هاي غيررسمي صرافي‌ها و مبارزه ناكارآمد پليس و قوه قضائيه به مجرمان اين امكان را مي‌دهد تا با راه‌اندازي غيرقانوني و پوشش كسب‌وكارهاي غيرقانوني و رونق پولشويي و فساد مالي ميليون‌ها دلار درآمد كسب كنند. كشور.

يكي از مشكلاتي كه در حال حاضر مردم ايران با آن دست به گريبان هستند، سايت هاي غيرقانوني قمار و شرط بندي است. كه در هيچ كشوري ثبت نشده اند و توسط هيچ نهاد يا سازماني نظارت نمي شوند. گردانندگان اين سايت ها عمدتاً در تركيه، بريتانيا و ارمنستان هستند كه از ضعف نظارت بر شبكه بانكي و عدم دسترسي و پيگيري پليس قضايي ايران آگاه هستند. آنها با راه اندازي اين سايت ها به چرخه فساد و پولشويي در ايران كمك مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۵:۰۰ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)

نقد فيلم الويس

اولين و قوي ترين خاطره من از الويس پريسلي مربوط به مرگ اوست. او تنها 42 سال داشت اما در سال 1977 به نظر مي رسيد كه متعلق به دنياي بسيار قديمي تري است. در 45 سال پس از آن، شهرت او تقريباً كاملاً نكروولوژيك شده است. گريسلند يك مكان زيارتي و يك مقبره است.

«الويس» باز لورمن - يك فيلم زندگي‌نامه‌اي به اين معنا كه «هتل شكستن قلب» يك نقد Yelp است - براي از بين بردن اين غم و اندوه تشييع جنازه بسيار كار مي‌كند. لورمن كه رابطه‌اش با گذشته هميشه بي‌احترامي و ضد نوستالژيك بوده است، مي‌خواهد الويس را به زندگي بازگرداند تا تصور كند او در زمان خودش چه كسي بوده و در زمان ما چه معنايي مي‌تواند داشته باشد.

موسيقي متن با تكان‌هاي هيپ‌هاپ (كه به مجموعه‌اي در تيتراژ پاياني كشيده شده است)، تكه‌هايي از تكنو و ضربات شمالتز با موسيقي مصنوعي، فهرست پخش مورد انتظار را تكان مي‌دهد. (آهنگساز و تهيه‌كننده اجرايي موسيقي، اليوت ويلر است.) پيام صوتي - و قوي‌ترين استدلال فيلم براي ارتباط موضوع آن - اين است كه تركيب پريسلي از بلوز، گاسپل، پاپ و كانتري همچنان در حال جهش و گرده‌افشاني در حال حاضر موسيقي است. هنوز تكان هاي زيادي در جريان است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۰۳ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)