درهم درهم .

درهم

هی من دن هستم…

به طور خلاصه: من وسواس زیادی به کاوش در جهان، ملاقات با افراد شگفت انگیز (و بزها) و گم شدن تا حد امکان با دوربینم دارم. من بین سال‌های 2014 تا 2018 به مدت 1467 روز در جاده بودم و فرصتی برای تغییر حرفه‌ام از رستوران‌ها به گرفتن جهان داشتم و به نوعی همه چیز درست شد…

... طولانی: به گوشه کوچک من از WWW خوش آمدید. دان اینجاست، و حدس می‌زنم اینجا جایی است که من به شما می‌گویم که چگونه کار شرکتی پرطرفدار خود را رها کردم زیرا از اتاقک متنفر بودم و همه آن را فروختم تا به جهان سفر کنم و این رویای وبلاگ‌نویسی را تعقیب کنم…. اما این به چند دلیل اصلی درست نیست:

1- چیزی برای فروش نداشتم و بدهی بیشتر از پس انداز داشتم

2-من مدیر رستوران بودم

3-من هیچ وقت برنامه ریزی نکردم یا نمی خواستم وبلاگ نویس باشم

اما، تقریباً پنج سال بعد، من هنوز در سفر هستم، اگرچه دیگر تمام وقت نیست (حدود 1500 روز قبل از اینکه دوباره ریشه های دائمی داشته باشم - پرتغال اکنون خانه است) و به نوعی، حدس می زنم، در میان چیزهای دیگر، یک "وبلاگر حرفه ای" هستم. .

این چیزهای دیگر، عکاس، سفرنامه نویس، مدیر خلاق در شرکت رسانه ای من در پرتغال، فیلمبردار، و هر کار دیگری است که در دنیای عجیب و غریب سفر انجام می دهم.

Dan Flying Solo یکی از دلایل بسیاری که من اکنون پرتغال را خانه می نامم
فقط مختصری از سبک سفر من و آنچه در این سایت انتظار دارم: کمی از همه چیز.

گاهی اوقات هتل‌های مجلل رزرو می‌کنم زیرا دلم می‌خواهد غذا بخورم، گاهی اوقات به کمپینگ می‌روم و روزها با قلم مو نودل می‌خورم، زیرا چاپستیک یا چنگال را فراموش کرده‌ام. یک موضوع خاص برای این وبلاگ وجود ندارد، زیرا فکر نمی‌کنم زندگی واقعاً اینگونه است، ما تغییر می‌کنیم و آنچه از آن لذت می‌بریم تغییر می‌کند.

من سعی می‌کنم روی سفرهای با ارزش خوب تمرکز کنم، که همیشه به معنای ارزان نیست، بلکه به معنای بهره‌برداری بیشتر از هزینه‌های شما و سفری است که برنامه‌ریزی کرده‌اید، و اگرچه هدفی برای بازدید از همه کشورهای جهان ندارم. من به تنوع زیادی از فرهنگ ها و کشورها علاقه مند هستم، بنابراین این وبلاگ به عنوان مثال روی یک قاره خاص تمرکز ندارد.

اگر شما دوست دارید بلاگرهای حوزه ایرانی را بشناسید با ما همراه باشید.

سفر برای من در مورد تحصیل است و افرادی که با آنها ملاقات می کنم همیشه سفر را انجام می دهند، به همین دلیل است که من معمولاً دوست دارم به تنهایی پرواز کنم - ارتباط با مردم محلی و دیدن یک نگاه داخلی به مقصد را آسان تر می کند و به احتمال زیاد شما آن را پیدا خواهید کرد. من جایی گم شدم، دوربین در دست سعی می‌کند از طریق مکالمه به زبانی که واقعاً نمی‌فهمم راهم را نشان دهد - اگر مرا دیدی، بیا سلام کن :)

بنابراین، چه چیزی می خواهید بدانید؟ همیشه نوشتن این صفحات درباره من کمی عجیب است، اما هی، یک بیوگرافی کمی خسته کننده در راه است.

من در بریتانیا به دنیا آمدم و اگرچه همیشه به هواپیما و هوانوردی علاقه داشتم، اما واقعاً یک سال فاصله نگرفتم، و تا اوایل 20 سالگی ام بود که واقعاً سفر را کشف کردم.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۲:۵۴ توسط:bashir موضوع: نظرات (0)